Պարերգերի ուսուցում

Նախագիծը համագործակցային է ,համագործակցում ենք երկարօրյա ուսուցման խմբի, 4.2 դասարանի աշակերտների հետ,կաղմակերպիչ՝Վարսիկ Աթոյան։

Մասնակիցներ

Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 4.2 դասարանի սովորողներ

Ժամանակացույց

09.10.2017-27.10.2017

Նպատակ

Ազգային երգ ու պարի յուրացում

Խնդիրներ

ուսումնասիրել հայկական պարերգերից մի քանիսը,ծանոթանալ դրանց թեմատիկ բովանդակությանը,երգի և պարի,խոսքի և շարժումի կապին,յուրացնել և կատարել դրանք:

Ընթացք

Իմանալ՝ որն է պարերգը, ինչու՞ է կոչվում, ինչով է տարբերվում այլ երգերից,Եթե պարերգերն ունի իր պարը («Փափուռի», «Թամզարա», «Էրիշտայի երգ» և այլն), կատարել եղածը, եթե վերվերի է, գյովնդ և այլն, կատարել յուրաքանչյուրի պարային քայլի չափին համապատասխան պար:

Արդյունք

Սովորողը կիմանա՝ որն է պարերգը, կկատարի ուսուցանվածը, կկարողանա ազգային երգերի մեջ գտնել պարերգը, հաշվել պարային ոտքը և կատարել համապատասխան պարը:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s